Stockholm International Easter Dog Show

I lördags var det dags för "Lilla Sockholm". Stockholms kennelklubbs vårutställning som alltid är i Påskhelgen.
Med mig hade jag både Nikki och Izzie. Nikki ställdes i championklass och Izzie i valpklass. 
 
Nikki placerade sig som 3:e bästa tik vilket jag är nöjd med.
 
Izzie blev BIR-valp vilket inte är så konstigt, då hon var enda valp i klassen. Men i BIS-valpgruppen placerade hon sig som BIS-valp 2!!!!  Helt otroligt då jag tyckte det gick så dåligt i stora ringen. Jag var trött och virrig och Izzie var jättetrött och ville inte ens ha korv. Jag har nog aldrig blivit så förvånad i en utsställningsring någonsin. Men glad blev jag så klart, jätteglad!!!
 
Bästa tik, foto Birgit Hillerby
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0