KOMA 7

 Den här hittade jag faktiskt i spillpapperskassen som jag hade med mej från KOMA igår. Jag hade helt glömt bort att jag gjorde den. Det är också det första (tror jag) svart-vita kortet jag gett mig på att scrappa med färgade papper. Tycker det är jättesvårt att matcha färger till svart-vitt, men tycker för det mesta att det andra har gjort med svart-vita foton blir jätte bra. Pappren är från ett block köpt på Panduro med gammeldags mönster och mjuka färger. 
 
Bilden är på min älskade mormor som lämnade jordelivet 1995. Hon har betytt oerhört mycket för mig under min uppväxt, och jag är glad och tacksam över att få ha präglats av henne under mina barn och tonår när jag tillbringade varendra sommarlov hos henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0