Rasmonter och Hundmässa

Helgen har helt gått i hundens tecken för min del.

Fredagen ägnades åt att hämta material och bygga klubbens rasmonter på Stockholms hundmässa. Som tur var fick jag hjälp med byggandet av Jeanette. Resultatet var vi riktigt nöjda med.

Lördagen tillbringades vid shibaringen och jag hjälpte min uppfödare att ställa en av hennes hundar, som blev 2 Bästa Hane.

Söndagen tillbringades i rasmontern tillsammans med Nikki som mest låg på rygg på bordet och lät sig klias på magen av alla besökare.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Himla fina hundar du har, både Nikki och Julle! Jag har själv min allra första egna Shiba-tik nu, hon är en 16 veckor gammal black&tan :) Har planer på att ställa ut henne i framtiden, så har du några nyttiga tips? :D

2011-12-24 @ 01:05:25
URL: http://herdeflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0