Hemkomstförberedelser



I går var jag till Farsta och inhandlade en ny Biabädd. Inte för att vi lider brist på hundsängar i det här huset, men naturligtvis vill de ha samma bädd. Jag hade sån tur att affären hade 25% på alla tillbehör så det blev lite annat smått och gott också. En reflexsele att ha på landet så inte jägarna kan missta sig på att hunden är en räv. Jag har en tidigare, men har ju två hundar. Vattenskålar till bur blev det också.



Nu är jag väl förberedd inför att vi ska få tillbaka vår prinsessa efter 10 låååånga veckor.

Kommentarer
Postat av: Lena

Har hon krympt mkt under de veckorna?? Tycker den ena selen är väldigt liten... ;)



Förstår du längtar tills i morgon och tänk vad Nikki skulle längta med om hon visste :)

2010-09-27 @ 21:06:36
URL: http://andetagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0