Stämpel på Lidl, göra egna minitextstämplar

Just nu kan man köpa en "gör det själv stämpel" på Lidl för 39,90. Förutom att det är väldigt billigt kan man dessutom använda stämpelfonterna till att göra egna textstämplar i miniformat. Lagom storlek att stämpla på små tags etc. Pilligt är det, men fungerar bra. I stället för snapstamps kanske som ju inte finns att få tag i längre. 

Jag klipper helt enkelt bort plupparna på baksidan av fonterna och fäster dem på något (plexiglasskiva, liten bit trälist etc), och stämplar.



Jag har lagt en versamarkdyna brevid för att man ska få en uppfattning om storleken på texten. Texten är inte rak, för jag hade lite bråttom när jag skulle fota.


Kommentarer
Postat av: Cicci/Trollmor

Tack för tipset! Nu har jag oxå en.

Å du! Det blir vår, nångång försöker peppa både dej och mej Kraaaam.....

2010-01-31 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0