Min bara min

Jag har kommit igång att scrappa hundbilder minsann. Kul att kunna kombinera två intressen. Här är en bild på Julle där han vaktar en leksak så inte Nikki ska ta den.

När Nikki kom till oss för drygt ett år den så var inte Julle så där äverförtjust i början. En ohängd valp som ska ta mina saker och får mattes uppmärksamhet. Först försökte han vakta hela leksakslådan. Efter nån vecka var jag så elak att jag hällde ut den och spred ut sakerna. Då klarade han inte av att vakta allt till slut, så han valde att vakta råttan som om den vore värd sin vikt i guld.

Jag har scrappat den här LO:n med en annan LO som förebild. Den finns här hos Pion Design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0