Kreativ utmärkelse





















Jag har fått en utmärkelse från Maria AKA Kvasthilda - TACK raring!!

Med detta ska jag:

Kopiera utmärkelsen till min blogg.
Länka till personen/personerna som gett mig utmärkelsen.
Berätta sju intressanta saker om mig själv.
Välja sju andra bloggar att ge utmärkelsen till och länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar i deras bloggar att de har fått utmärkelsen.

Sju saker om mig själv:

1. Jag är trots alla orsaker att inte vara det, nöjd med livet.
2. Jag är godisoman, företrädelsevis salrlakrits.
3. Lider av emetofobi sen barnsben.
4. Har tillbringat en tid i Tanzania som barn, eftersom min pappa bodde där.
5. Är en mix av Skåning och Hälsing som blev en Stockholmare.
6. Gillar inte vintern av många anledningar
7. Mitt hjärta klappar extra för djur och barn.

Jag ger den här utmärkelsen till alla som läser min blogg, och vill ha denna utmärkelse. Kopiera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0