Rosettsummering blev en ojämn fördelning

Man kan ju tycka att det är lite ojämn fördelning på prisrosetterna bland hundarna i familjen.
Nikki har ju en klar majoritet, och ändå är det faktiskt den gröna rosetten i mitten av Julles rosetter jag blivit gladast för hittills.

Och frågan är var jag ska göra av alla rosetterna? Än är jag inte så avtrubbad att jag vill slänga dom i alla fall.

Om jag summerar så har Nikki fått rosetter enligt följande vid 17 månaders ålder:


2 st BIS-valp (Shibaspecialen -09 och Cavaliersällskapet inoff -09)
1 st BIS-3 valp (SSUK Kung Bore inoff -09)
1 st BIS-4 valp (STOKK "Lilla Stockholm" -09)
1 st BIS-2 unghund (SSUK Kung Bore -10)
1 BIR (My Dog -10)
2 BIM (My Dog -10, SSUK Kung Bore -10)
3 CERT
2 CACIB

+ ett antal HP och CK som inte får plats

























Julle har som snart 3 åring:

4:e placering unghund  (WDS Circiut 2008)
1 CK
1 R-CACIB

+ 1;a pris och HP




Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk den som hade SÅDANA bekymmer!! Jag har ett par tre BIR en blå andra placering och ett CK (som är Yoshis). Det är alles... men jag har ju inte varit så aktiv heller. Ett delikat problem tycker jag du har iaf :)

2010-02-23 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0