Åter i Stockholm

Nu är jag tillbaka i huvudstaden. Gårdagen tillbringades i trevligt sällskap tillsammans med M och I. M var så galet gullig och åkte från norra GBG till Mölndal för att hämta mig. Sen skjutsade hon mig till I som bor i norra GBG , sen tillbaka till Mölndal för att sen åka till baka norr om stan. Det finns änglar helt klart.

Hemma hos I bjöds det på god lunch och trevligt umgänge i några timmar medans snön vräkte ner. Hundarna fick vara i trädgården och leka tills de tröttnade och ville in.

När jag sen kom tillbaka till hotellet gick jag en prommis med hundarna, och se då regnade set. Slask och plask. Och det vädret fick jag visst med hem för här slaskar och plaskar det också.

Här är en bild på I:s söta Smilla som var en riktig kelgris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0