Tappat farten

Här har det varit tyst ett tag. Man kan ju tro att jag varit upptagen med julklappsinköp och andra julbestyr kanske, men så är tyvärr inte fallet. Jag har helt enkelt bara kommit av mig. Inte en enda julklapp införskaffad och inte ens julgardiner uppsatta. Julkorten har jag faktiskt gjort klara, men inte postat ännu. Det blev julkort över till nästa år om det skulle behövas också. Produktionen har ju varit lite hysterisk i år om man så säger.....

Just nu är min största önskan att vi får vara friska. Sonen ligger nämligen i influensa sen inatt och jag hoppas vi andra slipper undan. Har ingen lust att tillbringa julen med feber och ont i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0