Resa

Nu har jag precis landat hos mamma i Halmstad. Efter en nästan 8 timmar lång bilresa. Normalt sett kör man den här sträckan på 5 timmar, men inte jag inte. Jag är tvungen att stanna och vila i drygt två timmar på en rastplats. Jag har gjort den här resan förut så jag vet att det blir så och jag är väl förberedd. Täcke och kudde packas i bilen och kommer väl till nytta. Den här gången var det ju varmt, så täcke hade kanske inte behövts. Förra gången var det 5 minusgrader så då var det tur att jag hade det med. Jag önskar att jag hade en webkamera uppmonterad så jag fick se hur männsikor ser ut när de går förbi och ser mig ligga där helt utslagen till medvetslöshetens gräns. Nu väntar några dagar i moderns sällskap och omvårdnad.

Kommentarer
Postat av: ele

Det gäller att veta hur man funkar och packa för det :) Täcke behövs alltid :) Jag vill alltid ha täcke när jag sover, oavsett hur varmt det är, kan bli lite jobbigt när det är 30 grader. Då blir det ett underlakan :)

2009-09-20 @ 22:14:45
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0