BIM

I går Lördag avhölls Mälarshiban, lokal avdelning Mälardalens inofficiella utställning. Nikki blev BIM och fick väldigt fin kritik av domare Rose-Marie Emery.

Vacker hehet och utstrålning. Typiskt huvud och uttryck. Kraftfull haka. Bra pigment. Bra benstomme. Stark rygg. Vacker svans. Starka tassar. Bra pälskvalitet, urajiro och färg. Rör sig med bra steg och stil. Typisk attityd.

BIR blev snygge Sesshomaru Go Tessaiga, som sen placerade sig som BIS 2.

Jag har tyvärr inga bilder på Nikki, men den snygge vinnaren kan jag bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Chruss

GRATTIS!!!!

Jag hade funderingar till den men valde att avvakta eftersom Ludde o jag är på kollisonskurs. Tillbringade helgen med en intensivkurs där jag försöker bli en bättre och tydligare ledare. PUH säger jag bara.

2009-11-23 @ 10:29:16
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0