Är jag för gammal?

Är jag för gammal när min yngste son visar mig en animerad musikvideo med musik som jag inte fattar något av.

Är jag för gammal när jag bllir störd på att yngre killar och tjejer går och visar trosorna och i bland halva rumpan?

Är jag för gammal när jag föredrar musikkanaler som spelar musik från 70-90 tal?

Är jag för gammal när jag vill ha överdelar som går ner över magen?

Jag känner mig defenitivt för gammal när ett litet barn frågar mig om det fanns bilar när jag var liten.....

Kommentarer
Postat av: maria

Inte är du för gammal inte. Det är bara dom yngre som tycker att vi "tanter" är gamla... :)

2009-11-11 @ 07:44:57
URL: http://mariaspyssel.blogspot.com/
Postat av: Pia

Mig frågade dom om det fanns färg TV när jag var liten... Då är jag ganska mycket yngre än du. Jag kände mig inte gammal då utan arg.

2009-11-11 @ 10:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0