Noskvalster

Noskvalster


Veterinären tror att det bor spindlar i Julles nos. Inte konstigt att han tycker livet är bedrövlligt, det skulle jag också göra om det bodde spindlar i min näsa.
Han har varit piggare idag, men fnyst lika mycket som tidigare, så det var nog bra att vi åkte iväg till veterinären och kollade upp honom. Veterinären var jättegullig, och hanterade Julle riktigt varsamt. Han som annars brukar tycka att det är läskigt att gå till farbror doktorn, gav  henne tom en puss. Hon tog sig tid att låta honom lukta på henne och alla saker hon plockade fram. Godis fick han av henne flera gånger också. Inte ett enda morr eller försök till att komma undan gjorde han.  Jag kommer helt klart fortsätta gå dit.


Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Stackars Julle ryser bara vid tanken på att ha små spindlar krypandes kittlandes i näsan.

2009-03-11 @ 13:39:40
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: cerstin

Stackars Julle!!Usch,tycker att det känns som om det bor spindlar i min näsa med FNYYYYS.Det var ett tag sedan vi hördes eller hur?Bortsett från äckliga noskvalster så hoppas jag att det är bra med er hela familjen.Vi får ta o höras snart tycker jag.

Hälsningar

Erstin o Saffi

2009-03-14 @ 15:14:50
URL: http://www.123minsida.se/FaraoSaffi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0