Födelsedag

Japp, idag fyller jag 44 år, och jag bregiper inte hur det kan stämma. I huvet är jag ju inte äldre än 35 känns det som. Men att äldste sonen nästa år får köra moppe, och att spegeln är så elak gör att man blir påmind dock. Men jag tycker att det är en bra ålder. man är tillräckligt gammal för att skita i vad andra tycker!

I min brevlåda trillade det ner ett underbart kort från Lena. Hon är matte till Nikkis syster Twixie. Jag blir alltid lika glad när det trillar in ett handgjort kort. Speciellt från någon jag inte ens visste gjorde sådana. Nallen är broderad dessutom, så det är extra mycket jobb bakom det.



Och i föödelsedagspresent från min kära familj fick jag en trådlös mus till min bärbara dator. Nu behöver jag inte oroa mig för att knäcka USB kontakterna på datorn längre. Ta en titt på den lilla, lilla USB-kontakten. Sticker knappt ut alls.


Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Grattis

2009-03-18 @ 16:57:33
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Christina



Grattis på den stora dagen önskar din bonus hund Vilda



Kram

2009-03-19 @ 01:34:27
Postat av: Gunilla

Hurra hurra hurra hurra! Tusen födelsedagskramar med retroaktiv verkan!

2009-03-19 @ 21:56:36
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Moster

Jadu Helena - speglarna är helt klart inte vad dom varit.

Kram

Moster

2009-03-23 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0