Startat kennel?

Ja, det är i alla fall vad omgivningen trodde när jag idag spatserade omkring med fyra hundar i koppel. Alla av samma ras dessutom. Men det har jag naturligtvis inte även om det såg ut så. Isa och Vilda är på besök och allt fungerar riktigt bra. Den enda som stör ordningen i ledet lite grann, är Nikki som så gärna vill vara överallt samtidigt. Så ibland blir det lite väl trassligt. Då får jag ta henne i kortare koppel, och så får hon vackert gå bakom mig tills hon lugnat ner sig.

Fyra rara hundar på rad. Från vänster: Isa, Vilda, Julle och Nikki


Kommentarer
Postat av: Åsa-Linda

Vilken fin bild! Och Isa är så lik min Holly! Och vad stor lilla Nikki har blivit! Hoppas att du snart blir frisk. Här är oxå sjukt.



Kramiz Å-L

2009-02-09 @ 21:50:21
URL: http://goto.glocalnet.net/asa-linda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0