En utmärkelse från Babsan

[award1.jpg]
Kriterierna för denna award är: Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Jag skickar vidare till några bloggerskor jag brukar kika in till som inte redan fått denna:



Elina
Miao
DrAnnika
Naomi
Veronica
Gerd
Mallan
Pia

Kommentarer
Postat av: "Moster Olga"

Det gick ju inte att hämta den ju. Du har på nåt sätt skrivit ihop mig och "Veronica" så jag hamnar bara på hennes blogg.

Kram



Ps. Jag lyder alltid, så nu har jag uppdaterat Ds

2009-01-12 @ 20:21:43
URL: http://mammagerd.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack du!

2009-01-13 @ 00:13:59
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0