Kung Bore. Shiborna höll sig framme

I söndags var jag iväg till Norberg för att ställa ut Nikki på SSUK:s (Svenska Spets och Urhundskubben) jubileumsutställning Kung Bore. Och nog hade Kung Bore ett finger med i spelet. Avfärden var  klockan 06.30 i fullt snöoväder som höll i sig alla de 17 milen till Norberg. Det var tur vi startade i god tid kan jag säga, för det gick inte att köra i högsta tillåtna hastighet. Hemvägen var inte ett dugg bättre, så jag kom hem efter 18.00. Lång dag!

Väl där gick de väldigt bra för shiborna i konkurrensen med de andra raserna i grupp 5.

Nikki blev BIS 3-valp
Vilda (Explorer´s Venihime) Blev BIS 2
Hiro (Int Nord CH Explorer's Hiro)  blev BIS Veteran


Passar på att säga ett STORT GRATTIS till Gittan och Hiro samt Vilda och Christina.

Extra roligt tycker jag det är att vår lilla Vilda Hilda  placerade sig så himla bra! (Jo Christina. Hon är lite min också!rock star quiz )


Bilderna nedan är tagna av Birgit Hillerby, Explorer´s kennel

Nikki


Vilda



Hiro

shiba

Kommentarer
Postat av: Dolores

Wow grattis, vad roligt! :)

Kram Dolores

2009-02-24 @ 23:07:39
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Lena o Twixi

Grattis igen syrran!! Du är bäst :)

2009-02-25 @ 20:18:01
URL: http://lenasvarld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0