Behöver idéer! Kanel, stjärnanis och apelsinskivor

Tidigare har jag försökt mig på att göra julkort med kanselstänger, torkade apelsinskivor och stjärnanis. Jag lyckades väl så där halvbra. Jag har fortfarande kvar påsar och skulle vilja använda det igen, men hur? Vad jag minns var det rätt meckligt att få fast kanelstängerna på ett bra sätt, lika så apelsinskivorna.

Finns det någonstans där man hittar alster med de här sakerna, eller har ni tips och råd?

Så här såg ett av mina försök ut

061207019.jpg picture by heila65

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh vilket fint julkort! Det måste vara jättekul att få ett sådant i brevlådan! Så doftar det nog mums också :)

2008-09-22 @ 18:35:58
URL: http://dagenidag.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0