Träff-hög av POG!

Har nu landat i Halmstad efter en helt underbar pysselhelg tillsammans med lika underbara pysslingar. Jag bara älskar såna här tillställningar. Ett 50-tal likasinnade pysselgalningar som bor och pysslar tilsammans under 46 timmar är verkligen höjden av pyssel-lycka. Jag får inspiration, feedback, idéer, och känner mig bara lycklig. Pysslingar är ett av de goaste, givmildaste, omtänksammaste, generösaste och roligaste släkte jag vet. Ja, som ni märker är jag hög på endorfiner.


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan bara hålla med!!!! Tack för ditt härliga sällskap i helgen, ångrar inte en sekund att jag tog beslutet att byta bord ;) Kram!

2008-10-21 @ 18:33:13
URL: http://skapatavfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0