POG, packning pågår

I morgon bär det av till Göteborg för pysselträff i dagarna tre.
Pysselträffen går under täcknamnet POG som står för Pysselorgie Göteborg.
Jag har en stor pysselväska som jag proppat knökfull med allt som jag behöver inför träffen. Den är just nu rullbar, men knappt lyftbar. Jag hoppas verkligen jag får hjälp av snälla pysslingar att klara hinder på vägen . Nästan allt pyssel är färdigpackat, men lite till måste klämmas ner någonstans. Eller så får jag omorganisera det hela en smula. Klädväskan däremot är synnerligen liten och lättburen. 
När träffen är över på söndag fortsätter jag till Halmstad och hälsar på mamsen ett par dagar. Tjingalong på ett tag


Kommentarer
Postat av: syster

och hur hade du tänkt ta dig HEM från halmstad då? morr

2008-10-18 @ 13:41:38
Postat av: Peter

Hej,

Jag inser att detta är ett extremt gammalt inlägg jag skriver i, men jag skulle verkligen vilja veta vart du fått tag i den där pysselväskan? :)
Skulle vilja köpa något liknande till min sambo, och denna har sett bäst ut hittills av de jag kollat på.

Mvh Peter

2013-08-01 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0