Kapten blåskägg

Det här är den andra LO:n jag gjorde på träffen i lördags. Storyn bakom den är rätt rolig.

Min yngste son är ju full av upptäckarlusta och kallades för "Pilllerman" som liten eftersom han alltid skulle pilla på allting. Även som lite äldre har han stor upptäckaslusta och vetgirighet. Så en dag kom han hem och såg ut som på bilden. När jag frågade vad i himmelens namn han råkat ut för, så svarade han: Jo jag tog ett glas över munnen och gjorde vacum.....länge. Ja, vad säger man forum smileys ?


Kommentarer
Postat av: Sofia aka skberg74

La upp ett foto till dig i min blogg välkommen att kika in.

2008-10-09 @ 01:53:50
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Moster

Tyyyypiskt J! Men han är välan en going! Men säg det inte till honom för risken finns att han tycker det är piiiinsaaamt!

Krams

Moster

2008-10-29 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0