Hemma igen-rapport

Har nu kommit hem till familjen. Hunden visste inte till sig av glädje och håller sig nu i min närhet. Barnen var mest intresserade av vad kassarna från GeKås innehöll.

Ja det blev ju en tur dit också. Min plånbok tyckte tydligen inte att den var nog misshandlad efter pysselhelgens shopping. Store sonen behövde en del saker i klädväg så lönar det sig alltid att ta sig en tur dit. Det blev en träningsoverall, flera joggingbyxor, soft shell jacka, allväderställ mm mm. Bla 12 par boxerkalsonger till J eftersom han ska bli mera cool enlig honom själv. Ska man ha häng måste man tydligen ha speciella kalsonger, och helst ska det står Björn borg på resåren. Jag vägrar betala över 100:- för ett par kallingar, så det blir det inte. Men de jag hade köpt var det i alla fall text på så de dög ändå.
Sen hade de en hel hylla med lite scraprelaterade saker. Bla en himla bra dragspelsmapp för förvaring av 30X30 papper med bärhandtag. Tack för tipset Babsan!

Hemresan gick faktiskt förvånansvärt bra. Jag hade packat kudde och täcke i bilen av erfarenhet efter tidigare långkörningar, men de behövde inte användas. Värktabletter i förebyggande syfte, öronproppar, solglasögon,, flera burkar energidryck och godis hjälpte. Återstår att se om morgondagen blir bra också, men det är ett senare problem.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Elina

Välkommen hem!



2008-10-23 @ 17:08:45
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0