Systers present

Min Syster Yster fyllde år den 30 oktober. För ett bra tag sedan hittade jag en seriestrip som jag var tvungen att klippa ut och spara. Den bara skrek Syster liksom. Resultatet blev en canvas som ni ser nedan



Och här är en närbild på strippen


Bild 1

- Jag skulle fixa folk med barn mycket lättare, om som bara fattade att deras ungar inte är så jävla söta för alla oss andra!


Bild 2

-Neeeemi! Titta vad söt han är! Det är tant Nemi! Kan du säga Ne-Mi?

Bild 3


- Ska vi ge tant Nemi en puss?


Bild 4

-Du hoppade från fjärde våningen! Det kunde ha gått riktigt illa!

- Ja, som sagt......

Kommentarer
Postat av: syster

Pia Norring kanske fyller 31/10 men Pia Johnsson gör INTE det sörrö!

2008-11-07 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0