Hundväder

I dag har det varit alldeles för lite promenader tycker hunden. Alldeles för tråkigt, och ingen fart på matte. Men när vi klev utanför dörren satte han sig också under balkongen och såg skeptisk ut. Men har man hund är man ju till slut piskad att gå ut, även om det stormar och regnar.
Som tur var passade jag på att ta en promenad i morse och gjorde sällskap med Jonas till skolan. När jag vände ryggen till passade Julle på att hälsa på en spanieltik och det utan att skälla det minsta. Jag blev jätteförvånad och glatt överraskad. Kan det vara så att med ännu mer träning bland andra hundar så kommer vi att nå målet?

Just nu sitter jag i soffhörnet och hoppas att det ska sluta regna och blåsa inför kvällspromenaden.

Tro Julle skulle passa i nåt sånt här?
クリックすると元のサイズで表示します
Skulle inte tro det va? Han skulle skämmas ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0