En till!

Jag har fått ett fantastiskt erbjudande. Jag har blivit tillfrågad om att bli fodervärd till en tik från min absoluta favorithane, Kazakoshi No Suzuteru Go Yokohama Atsumi som finns hos Kennel Explorers. Mamman är Explorer's Lurime, som är mamma till en annan av mina favoriter Explorer´s Q-Hime. Jag har tidigare blivit tillfrågad, men tackat nej pga av att jag tyckte att Julle skulle få var ensam sitt första år här hos oss. Men chansen att få en valp med den här kombinationen lär inte återkomma i första taget, så det var bara att ta chansen. Lilla pluttan är 8 veckor i morgon och kommer att heta Rollick's Bright Red i stamtavlan. Vi kommer naturligtvis kalla henne något som är enklare att säga, och just nu ligger Yaris närmast till. Shiban är ju en japansk ras och jag kör en japansk Toyota Yaris så sonen tyckte det passade. Vi få väl se vad hon passar att heta när hon flyttar hit. Än är det inte riktigt klart vilken av tikarna i kullen det blir så jag kan inte visa bild på henne. Men spännande kommer det att bli!

Kommentarer
Postat av: Nita

oh vad spännande att gå i väntans tider;-)

ser fram emot att få se bilder på sötnosen

2008-11-16 @ 19:18:26
URL: http://nita.bloggspace.se/1
Postat av: Dolores

Nämen vad roligt för dig! Hoppas få sen den lilla fröken på bild snart.

Kram Dollan

2008-11-16 @ 22:59:53
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Maija

Grattisar!

Alltid roligare med 2.

MVH. Maija

2008-11-17 @ 12:32:27
URL: http://www.freewebs.com/strindbergobellman/
Postat av: Pia

Toyota tycker jag låter finare!

2008-11-17 @ 15:13:00
Postat av: Christina

Isa & Vilda har viskat i mitt öra att de se fram imot en ny lek kompis. Grattis!



Kram Christina

2008-11-17 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0