En shiba?

Jag blev förärad en beännpenna för länge sedan. Har inte nyttjat den mycket alls tyvärr, men nu fick jag för mig att göra en "Här vaktar jag-skylt" med en shiba på. Eftersom jag knappt kan rita streckgubbar, försökte jag kalkera av en bild på träskivan först. Inte var det lätt inte. Träskivan är ju inte helt slät och motivet svårt så pennan hoppade glatt omkring. Sen skulle jag bränna efter detta. Tja, om det blev likt en shiba eller inte vete fåglarna. En varg, Alaskan Malmute eller Sibirien husky är nog mer snarlikt. Får nog öva mer.


Kommentarer
Postat av: Dolores

Wow, jag tycker att det blev superfint!

Vad duktig du är! :)

Kram Dolores

2008-06-16 @ 23:04:26
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Kvasthilda

Jag är ju helt usel på hundraser, men det är ju en hund..... Snygg blev den också!

2008-06-17 @ 18:57:00
Postat av: Elina

Hund som hund, snyggt!



2008-06-17 @ 23:51:58
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Pia

Du glömde hornen (och eldgaffeln)

2008-06-20 @ 10:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0