Arbetskamrater

Imorgon ska jag få träffa mina gamla arbetskamrater. Jag har ju inte arbetat sen 2001 men ändå är de så gulliga och bjuder med mig på konferenserna. Tydligen ska vi åka Ribbåt. Låter kallt i mina öron, Brrrr. Fast det ingår att få låna overaller och goggles, så man klarar sig kanske.

Helgen har gått åt till att leta papper, välja papper, kopiera papper och skriva ut papper. Och att lägga pannan i djupa veck för att få nått vettigt på pränt. Nu är det bara att vänta.

I helgen är det pysselträff och det ser jag framemot. Jag har ännu inte bestämt vad jag ska göra. Kanske att man ska börja göra lite julkort. Men Malaysia-albumet är ju inte klart, så det kanske blir att färdigställa det.

Här är en Lo från Malaysia-albumet. Lite typiskt mig!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0