Sanningar.

Jag har blivit utmanad av Elin att skriva sju sanningar om mig själv, så jag försöker.

1. Jag är väldigt intresserad av klädsömnad och mönsterdesign. Men klär mig verkligen inte moderiktigt. Och gillar inte märkeshysteri.

2. Jag har väldigt svårt att respektera människor som säger elaka saker till andra oavsett om det sägs i ilska eller inte. Jag tenderar faktiskt att se ner på såna, vilket kanske inte är så bra alla gånger.

3. Jag styrs av min fobi alldeles för mycket och lider av det.

4. Jag är dålig på att hålla ordning. Ibland väldigt dålig.

5. Jag berörs mer av att djur far illa än av att människor gör det. Jag berörs självklart av bägge, men djur känns mer värnlösa.

6. Jag tenderar till att både shoppa pyssel och surfa om pyssel mer än jag verkligen pysslar.

7. Jag är bättre på att planera och hitta på saker än att genomföra dem.

Jag kommer inte på några att skicka denna utmaning till just nu, så det får vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0