Semester

Vi har ju semester nu, eller rättare sagt M har semester, och i förra veckan var i vi på Läckö Slott. Slottet var fint och så, men det som tilltalade mig mest var Ernst Billgrens utställning som fanns där. Jag har alltid tyckt att han gör mest knäppa saker som inte går att förstå sig på, men detta var en positiv överraskning. Jag föll särskilt för mosaikerna och tavlorna det fanns mosaikalster insprängda i.

Pysselinspirationen är tyvärr inte på topp. Ett flaskkort till grannen som tack för hjälpen med katterna har det blivit i alla fall, och en LO till Malaysia-albumet.

284674-13

image14

Kommentarer
Postat av: Elina

Näsdukar nu igen! Du är rolig. Det blev en snygg tag till flaskan. En sån ska jag komma ihåg att göra nästa gång jag ger bort en vinflaska.

2007-08-01 @ 00:08:09
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0