Bandförvaring

Jag är dålig på att använda band när jag scrappar eller gör kort. Och jag har upptäckt att jag ofta använder samma band om och om igen när jag väl gör det. De band jag ofta använder är på rullar och är synliga i sina lådor då de hänger över kanten på dom. Kanske använder jag mina band bättre om jag har dom synliga?

Detta skapade en idé om en ny bandförvaring med hjälp av sortimentlådor som är under uppbyggande. Som jag har gjort nu är det meningen att det ska gå att dra ut banden och klippa av den bit jag behöver. Om inte det kommer att fungera bra så blir det upptejpade bandbitar på lådorna istället och uprullade band inuti. Då får jag lov att öppna lådan först vilket skulle vara ett minus, men jag kommer i alla fall att se banden och förhoppningsvis få inspiration av det. Inuti har jag gjort fack med hjälp av styvare pappersbitar som jag klippt jack i och trätt på varandra.



Närbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0