Ullareds-race

Phu! Jobbig med rolig dag. Började med Panduro Outlet och sen vidare til GeKås. Har fotat en del här i mörkret, så ni får stå ut med en del dåliga bilder. Här kommer en del av det

Bilgranar med min favoritdoft som jag letat mig fördärvad efter länge. En gummihammare till pinnarna på utställningstältet och ett vinterset till bilen.



Lite jox till vovvarna



Nä, jag ska inte skura golv. dessa är perfekta till att torka blöta tassar och leriga pälsar.



Lite blandat från kosmetikavdelningen. Mestadels till killarna hemma.



Det här är ett klart impulsköp, men jag blev så himla nyfiken på hur och om det fungerar. Dyr var den inte i alla fall ca 50:- för att få sin nyfikenhet stillad.


Mer kommer senare/i morgon, för nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag är jätteimponerad över att ni orkar gå runt där i Ullared. Jag var där en säger EN gång förra året och blev mest bara stressad. Fast jag måste erkänna att jag gjorde några fynd iofs.

2009-09-23 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0