Datorhaveri och torktröja.

Nu har äntligen min dator kommit tillbaka efter 6 veckor hos reparatör. Bägge USB-portarna slutade fungera, den ena efter den andra. De hade knäckts från moderkortet pga av att jag har suttit med datorn i knät och haft saker inkopplade i USB-portarna samtidigt.
Vad lär man sig av detta då? Jo att ha datorn på en bricka när jag har den i knät! Får se till att jag inte glömmer bort det nu.

Under dessa datorlösa veckor har det blivit mer pysslat i alla fall. Jag har bla annat färdigställt en idé att göra en ny torktröja (en variant av badrock) av 3 handdukar. 2 st 70X140 cm och en 50X70 cm. I stort sett har jag sytt ihop de två stora på ena kortsidan och lämnat öppning för huvudet, och sen gjort en kapuschon av den mindre. Sen syr man ihop en bit mitt på långsidan så har man ett ärmhål och en slits nertll så det blir lätt att gå.

Här är resultatet.

image44

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt kille - pussa på honom från mig - hi hi

2007-11-24 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0