Pysselshopping

När jag nu var hos mamma måste jag ju besöka en pysselaffär i Halmstad som jag inte besökt förut.
 
Och jisses vad stor den var, och jösses vad mycket saker det fanns. Jag hade kunnat gått där i timmar, men då hade jag inte hunnit med nästa projekt för dagen (GeKås).
 
Men den lilla tid jag hann vara där (ca 45 min) hittade jag minsann lite smått och gott jag tyckte jag behövde.
 
En lövstans från NS som jag velat ha länge. Swissed Dots (prickiga cardstock) som jag gillar massor för bara 6 kr st. Solrospapper i realådan.  God jul-die, finemang. Precisionssax, perfekt. 2 roliga dies till, :) . Och 2 pak embossingfoldrar. Mumsfillibabba.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0