Krockat på Kungsholmen igen

Fast säga att jag krockat igen är kanske att ta i då det ju var 12 år sedan jag gjorde det sist och fick min nackskada. Den gången var det jag som körde in i en bil bakifrån på påfarten till Drottningholmsvägen mot Fridhemsplan. Den här gången var det jag som blev påkörd av en färdtjänstbuss i korsningen St:Eriksgatan/Fleminggatan. Min lilla bil tog ett litet skutt framåt, och jag är evigt tacksam att jag hade foten på bromspedalen då jag hade massa människor på övergångsstället framför mig som annars kunde blivit mos.

Jag är lite spänd och har lite ont i framförallt höger axelparti och nacke. Typiskt då det ju är min vänstra sida som åkte på stryk förra gången. Men nu kanske det blir mera jämna plågor om man vitsar till det lite.


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Jag har lite nackspärr också ff. När jag vrider på huvudet, men det är i musklerna inte i kotorna. Fast vem vet om det beror på smällen, kanske hade haft det ändå (har ju det av o till). Tur hade vi af, kunde blivit mkt värre!

Kartan var väldigt exakt :).

Krya på dig! Kram

2011-01-07 @ 17:02:17
URL: http://www.andetagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0