Akta alla kottar

Jag fick ett sk kedjebrev av min kompis Lena. Vanligtvis tittar jag bara på såna och slänger dem direkt oavsett om jag ska få 7 års olycka eller inte. Detta är däremot var ett av de sötaste och mest rörande jag fått på länge. Tänkvärt dessutom. Igelkottar ska man vara rädda om. Nyttodjur som minskar i vårt samhälle.

 .......................................................................................................
Nu är det vår, med sol, blommor, bin och....den här lilla krabaten.
Hallå där...alla bilförare....



Jag har tillkommit nu i vår för att be er alla att vara mycket försiktiga när ni är ute och åker.



Därför att nu är det den tiden på året då jag håller på att lära mig att gå.



Så snälla ni...kör inte över mig....



Titta bara hur söööööt jag är....eller hur?




Tack snälla du...puss.


 



Kommentarer
Postat av: Maija

Ooh,så fantastiska bilder. Så otroligt söööt!

2010-05-11 @ 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0