Mölndal

För lite drygt två år sedan startade mitt hundliv i Mölndal. Här bodde jag på hotell när jag fick Julle i min ägo från Kennel Lucky Dragon's. Nu är jag här igen med bägge hundarna i släptåg och maken. Jag tröttnade på att vara ensam hemma med barnen och tvingade maken att ta med mig på en av hans alla jobbresor, så nu ska jag vara här i 2 nätter.

Vad ska jag göra här då? Jo bara vara och miljöträna hundarna på olika saker. Bara att bo på hotell och resa långt med bil är saker som de normalt inte gör. Här finns också en hiss med fönster från golv till tak som vi åkt några gånger. Kanske tar vi en tur med spårvagn också för att träna även det. Men mest ska vi bara mysa och ta det lungt. Träffa hundfolk finns också på agendan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0