Första fyllan

Min första ungdomsfylla minns jag faktiskt till skillnad från många andra. Det var en valborg och jag hemma i tid och på mina egna fötter.

Min lilla vovve Nikki har sin första just nu, fast inte orsakad av henne själv. Hon har varit hos veterinären och fått sina höfter röntgade och då måste de sederas (ge lungnade medel alt. sövas). Hon vinglade som om hon fått i sig alldeles för mycket stackarn. Just nu ligger hon och vilar på husses fötter, så jag tror hon tycker det är helt ok trots allt. För mig blir det att vänta i ca 2 veckor på resultatet av röntgen.


Kommentarer
Postat av: Rollick's

Håller tummarna jättehårt!



Hälsningar,

Charlotta

2009-11-02 @ 22:10:21
Postat av: Maija

Jag håller med tummar för bra resultat!

2009-11-03 @ 12:31:39
URL: http://www.freewebs.com/arctictrailsbenito/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0