Hemma från Öland

Ja, meningen var ju att jag skulle ha bloggat hela förra veckan om hur det var på Öland, men det sprack pga av att internet inte fungerade i vår lilla vagn. Jag var jättepeppad och såg fram emot att skriva om vad vi hade för oss, men luften gick ur mig när inget blev som jag hade tänkt mig. Inget internet, ingen hundträning. Jag hade missat att det bara var under högsäsongsveckorna hundaktiviteterna pågick, och vi var en vecka försent. Det blev liksom lite pannkaka av alltihopa. Faktum var att vi åkte hem en dag tidigare än beräknat.

Det är ju fortfarande en hundvänlig camping även utan hundträningarna. Agilitybanan besökte vi flera gånger bla. Och hundarnas egen badstrand försökte vi oss också på. Julle går i och jagar vågorna, men Nikki vägrar att ens blöta sina små tassar. Det hade jag nästan redan anat, då hon faktiskt undviker vattenpölar på promenaderna. Nåja, nu är vi hemma igen och livet återgår til det vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0