Den rätta stämpelförvaringen?

Jag har provat det mesta i stämpelförvaringsväg.

Jag har haft dem på laminerade ark i en större låda. Det passade mig, då jag kunde bläddra mellan arken ungefär som man bläddrar mellan cd-skivor i en affär. Snabbt lätt och överskådligtt. men allt eftersom att samlingen växt blev lådan för trång.

Jag provade att ha dem på laminerade ark i pärmar för cd-skivor. Det var överskådligt och snyggt, men jag gillade inte plockandet i och ur facken.

Nu är jag tillbaka i låd-stadiet, men denna gång i minibyrå-variant. Har dessutom sorterat dem och gjort en sorts flik-sortering. Undras om detta är en hållbar lösning?




Kommentarer
Postat av: ele

så funderar jag på att förvara mina stämplar. Tänkte stämpla upp dem på arken också.

2009-05-15 @ 05:57:39
URL: http://eleonor.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0