Utstälningstält.

Ja nu när man varit på några utställningar börjar man inse att ett utställningstält inte vore så tokigt. I somras när det varkanonvarmt och gassande sol var det räddningen från solsting och värmeslag. I Sandviken hade det varit skönt att slippa frysa. Än så länge har jag sluppit regn men det lär väl hända, och då är det ovärderligt. Sen borde det dessutom funka som partytält för ca 8 personer. Jag vill ha ett som är lätt att fälla upp och kan öppnas på flera sidor.

Några av dessa tror jag skulle vara bra.





easy-up utstillingstelt animasjon

Kommentarer
Postat av: Dolores

Välj tält nr 2!!! Jag menar, se bara så fint det fäller upp sig själv. :D

Skämt åsido, det verkar vara en god investering.

Kram Dolores

2008-09-22 @ 14:58:36
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0