Lillebror.

Jonas har ju deklarerat att han vill ha en lillebror i flera år. Jag fick höra på senaste kvartsamtalet att han hade tagit upp ämnet på en samling i klassen.
Han sa: -Jag vill ha en lillebror, men mamma säger att det blir det absolut inte. Du kan ha Nisse (katten) som lillebror. Mn kan ju inte ha en katt som lillebror heller!
Nä det kanske man inte kan, men nog verkar det som vi har fått en lllebror i huset nu i alla fall. I natt var det nattvak eftersom jag inte är van det trippande ljudet av små klor mot golvet. Inte heller är jag van hundlukten som blev rätt frän och intensiv inne i sovrummet efter ett tag. Och kl 05 verkade det helt klart som om han ville något, och mycket riktigt var han akut nödig. Då hade jag inte ens somnat ännu.

Här kommer bilderna på "bröderna"

image85

image86

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilka fina foton!

2008-01-25 @ 11:48:26
URL: http://elinasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0