KOMA-längt

I morgon är det dags. Då bär det iväg till Strömsholms vandrarhem för årets KOMA. KOMA står för Kolbäck Pysselmaraton. Nu är det ju inte i Kolbäck vi kommer att vara, men i den här träffens historia är det just i Kolbäck det började. Församlingshemmet Duvan var KOMA's första lokal och i början sov deltagarna över i de hörn en madrass fick plats. Nu är det bekvämt värre med sköna sängar, catering och full service med fika och godis.

På pysselträffar är jag nog mest känd för att jag har hela pappersvagnen med mig för att jag inte kan välja ut vilka papper jag vill ha med mig. Men denna gången har jag hittat en ny lösning. Pappersvagn mini :)



Behöver jag säga att jag längtar till i morgon. Men nu måste jag fortsätta att packa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0