Pyssellangning

Ibland kommer pysselsaker till en via konstiga vägar. Lena som bor i Örkelljunga skulle till Pysseltagen och handla. Då var jag ju tvungen att kika vad de hade och kunde ju inte låta bli att beställa lite som hon fik hämta ut.

Ett par stansar av en sort jag inte sett förut

Garden Flower Chain - Slim Edger Punch Large
Garden Flower Chain - Slim Edger Punch Large

Scroll Chain - Slim Edger Punch Large
Scroll Chain - Slim Edger Punch Large


Sen har de en rubrik som heter Quilling som jag blev så nyfiken på att prova så det blev ett verktyg och ett litet set.

Quilling Slotted Tool
Quillin Slotted Tool

Pretty Posies - Quilling Kit
Pretty Posies Quilling Kit

Bilderna lånade från Pysseltagen.


Sen fick mitt langade pyssel åka flyg med hennes dotter upp till Stockholm. Och där hämtade jag det samma kväll. Man kan aldrig vara för otålig nrr det gäller pysselsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0