Passa dig



                                   
2004-05-04 23:36:04

 

Passa dig  

Arg, frustrerad, lurad, löjlig och billig

är vad jag känner mig nu.

Varför gör du mig prillig

Kan du svara snälla du.

 

Jag ville vara den enda.

Att du bara åtrådde mig

Att det här skulle hända

var inte vad jag väntat mig.

 

Gör inte så här,

sluta stör mitt sinne.

Det sliter och skär

mitt i mig därinne

 

Jag önskar jag förmådde

sluta tänka på dig.

Nu när du mig försmådde

ska jag sänka dig

 

Passa dig bara

jag kommer någon gång

Du kan dig inte försvara

när jag satt igång

 

Jag lurar i vassen

Jag är för listig för dig

Nu kommer klorna fram ur tassen

Passa dig för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0