Blommig låda

Denna lilla låda gjorde jag till min pappas födelsedag den 20 maj. Inuti finns fotografier från förra årets födesedagsfest när han fyllde 70. Han firade den tillsammans med sin sambo som fyllde 65, och de slog ihop till en 135 -års felst. Som ni ser på lådan lyckades jag med konststycket att blanda ihop siffrorna till 315 iställetför 135. Så gamla är de inte.....ännu, men jag hoppas de kan bli med hälsan i behåll.

Samtidigt som jag gjorde lådan pågick gick en tävling på Pyssel.net där man skulle altra något kromatiskt (färgglatt). Det inspirerade mig att göra lådan så här, och jag har uttgått från färgerna i bandet med drakarna som jag hittade på Lidl. Jag vann dessuom tävlingen i konkurrens med andra jättefina bidrag, så jag är jätteglad!


Kommentarer
Postat av: Chruss

Åh, vilken låda så färgglad!

grattis till vinsten!

2010-06-08 @ 10:16:07
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Elina

Typiskt dig att blanda ihop siffrorna! Men lådan är jättesnygg och jag röstade naturligtvis på den. Grattis!

2010-06-08 @ 20:28:26
URL: http://www.elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0