Japaninbromsning

Det här är en Lo om Shibaspecialen på Världsutställningen som hölls i Stockholm 3:e juli 2008.

Newbe som jag var i hundvärlden behövde jag lära mig hur man egentligen ska göra på utställningar. Som tur var anordnade shibaklubben utställningsträningar i huddinge som var gratis tom. Där fick jag lära mig allt om "Diorväskor" och hur Shibor visas i japan. Jag lärde och övade, och det gav resultat. Faktum var att min lille vovve fick en 4:e placering i unghundsklassen med omdömet excellent vilket inte alla hundar fick minsann. Tro om det var min "japaninbromsning" som gjorde susen.



BG-papper, Diesel alpha med skuggor, blingstenar, tassbrads, QK notebook sheet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0