6 valpar!!!

I dag har varit en minst sagt spännande dag. Uppfödaren meddelade att nu är det på gång....pirr i magen. Sen följde ett antal pip i mobilen.

- Två hanar hittills
- 3:e killen
- 4:e killen...
- 5:e hanen!

Där trodde vi det var stopp men se, sen trillade en liten tjej ut också.

Helt otroligt att hon fick hela 6 valpar. Inte var hon så stor att det verkade som så många. 3 st trodde vi att det kunde vara, vilket är en normalkull för en Shiba

Jag kände mig som en nervös pappa i väntrummet på BB under tiden. Det är tufft att vara fodervärd thescubasite.com

Charlotta var gullig att ta fram kameran och knäppa några bilder. Jag är helt såld!

Duktiga Nikkedockan med bebbar



Tikvalpen



Valpmyller


Kommentarer
Postat av: Sini

So cute!! How little they are when they are just born.. :) Nikki is looking very pretty as well :)

2010-08-03 @ 21:41:44
URL: http://shibanen.net
Postat av: ele

Grattis till alla små bäbisar! så många det blev!

2010-08-03 @ 21:42:36
URL: http://eleonor.blog.valborg.net
Postat av: Vilda & Christina

Grattis!!! Nikkidockan är bäst. Vilda och jag var övertygade om att det skulle bli minst 6st och se vi fick rätt.

2010-08-05 @ 01:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0