Dyrt kompostgaller

Jag behövde ytterligare kompostgaller, så det blev en sväng till Jula för att inhandla sådana. På vägen hem kom jag på att jag skulle åka förbi Lek &Lär (Fd Brio) och se om de hade nåt kul. Det hade de minsann. De har ett jätteroligt reatorg som jag gillar att besöka, så också denna gång. Man kan säga att det blev dyra kompostgaller....  Inte bra att de berättade att det är ännu mer rea nästa vecka

På bilden är det:
8 garnhärvor Lovikka-liknande garn, 100% ull
4 pkt kartongark A3 a 20 st
1 rulle snedlåband
10 rullar organzaband
5 Magic motivs
2 pkt Glue Dots mini
i påse rasselögon
nya blad till Shapecutter
En rulle bomullssnöre
1 påse blandat scrabbooking material (Glue Dots mini, Glue Dots glue roller + refiller, 6 burkar embossingpulver, 4 versacolor stämpeldynor, 18 rullar regnbågstejp, en påse minimosaic)

Allt detta för 600:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0