60X2

I onsdags var jag och en kompis och gratulerade en uppfödare på 60-års dagen. Eftersom hon nyligen har fått valpar så hade hon ingen mottagning, men vi var välkomna ändå. Förutom presenter från klubben och några som hade samlat till en annan present så skulle vi ju ha kort med oss såklart. Jag fick äran att fixa dom. Eftersom det ena var från klubben, så var motivet rätt självklart. Shiba-No-Kai,s logga med shiba-huvudet. Det andra fick bli mer på känn.

Detta blev väldigt enkelt med ett "band" gjort av samma papper som kortbasen som lagts i en CB embossingfolder. Två smala band och lite blingstenar fick piffa till det lite.



På det här har jag använt en smal folder från CB direkt på kortbasen. Sen lite spets och riven cardstock. Blombuketten är uppbyggd av blommor med stjälk från Kina där jag klippt av stjälkarna och färgat dom och knytit band runt. Sen arrangerat blommor ovanför i olika nivåer med hjälp av distanskuddar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0